zondag 18 september 2011

Op weg naar het theater

Zo, weer terug van even weg geweest, een paar weekjes Griekenland heeft de nodige rust gebracht.
We gaan weer verder waar we gebleven waren en hadden het in het vorige bericht over de voorbereidingen op de theatertour die vanaf December 2011 in de Nederlandse theaters te zijn zal zijn als “Jukebox on Tour”. Alle info hierover is te vinden op www.jukeboxontour.nl
De voorbereidingen zijn dus in volle gang. Repetities, die normaal een maal per week worden gehouden, worden uitgebreid met een aantal dagen van 10.00 tot 17.00 uur. Dat hakt er in, maar geweldig om te doen. Ben Cramer en Maggie MacNeal zullen hierbij ook aanwezig zijn. Gezien dat zij beide een aanzienlijk aandeel in de theatershow gaan krijgen en met ons een speciaal repertoire gaan brengen. Het gaat geweldig worden, dat staat vast.
Een hoop werk en voorbereidingen dus nog te doen, waar een hoop tijd en energie in gaan zitten om het hele programma “podiumklaar” te krijgen.
Zoals al eerder aangegeven wordt dit een unieke show. Uniek in de zin dat het publiek voor een groot gedeelte het programma zelf mag bepalen. Volgens mij nog niet eerder gedaan in een dergelijke productie.
Een klein voorbeeldje van wat er zou kunnen gaan gebeuren hieronder. Wellicht krijg ik nu wel ongenadig op mijn falie ( van de baas), maar ik kan het eigenlijk niet laten. Sorry Ben, ik zal me proberen in te houden, de volgende keer, als het lukt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten