dinsdag 20 september 2011

Het gaat knallen!!!

En niet zo een klein beetje ook. Ik heb in mijn vorige bericht even een stukje van de sluier opgelicht voor wat er zoal in de theaters staat te gebeuren.
Nou, ik doe er nog eentje bij. Had onze Ben eigenlijk beloofd om het niet te doen, maar kan het gewoon niet laten. En de reden is de volgende;
Vanaf het begin dat er in ons orkest gesproken werd over een theater tour samen met Ben Cramer en Maggie MacNeal, had ik zoiets van; Ben Cramer en Maggie MacNeal? Tja…… en nu? Dat duurde overigens niet lang. Inmiddels hebben we allang alle arrangementen  zoals we die in de shows gaan gebruiken. En ik was om, volledig plat en dol enthousiast.
Het metropole orkest heeft een waanzinnige mooie show samen met Ben en Maggie met geweldige muziek. En daar kunnen wij wel iets mee. Het gaat dus knallen en niet zo een beetje ook. We zijn dus inmiddels deze arrangementen even naar de “benny’s big Show wijze” aan het aanpassen. Daar zullen de heren en dames theater directeuren wel heel erg blij mee zijn. Dat arme meubilair in de zalen, oei oei oei, die gaat het er stevig van langs krijgen. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er ook maar iemand is die rustig op zijn of haar stoel blijft zitten.
En ja, ik kan het ook niet helpen. Een theatervoorstelling met dit als inhoud, dan vraag je er ook om.
Dus vooruit, nog een voorbeeldje van een niet alledaags nummer van wat je van Ben Cramer zou verwachten, ook ik was en ben zeer aangenaam verast.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten